Subject: [DKIM katki]Jõhvi valla üldplaneeringu KSH avalikul väljapanekul esitatud ettepanekute avaliku arutelu teade
From: <[email-masked]>
To: "Siseministeerium" <[email-masked]>, "Haridus- ja Teadusministeerium" <[email-masked]>, "Kaitseministeerium" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, "Kliimaministeerium" <[email-masked]>, "Kultuuriministeerium" <[email-masked]>,Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, "Maa- ja Ruumiamet" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "Eesti Geoloogia" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,Põllumajandus- ja Toiduamet <[email-masked]>, "Muinsuskaitseam
Date: Mon, 11 Aug 2025 15:56:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Tere!

Saadame teile Jõhvi Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Jõhvi valla üldplaneeringu KSH avalikul väljapanekul esitatud 
ettepanekute avaliku arutelu teade, mis on registreeritud 11.08.2025 
numbriga 7-1.3/1861-8.

Heade soovidega
Tiit Toos
planeerimisspetsialist
[email-masked]

Jõhvi Vallavalitsus
Kooli 2, 41595 Jõhvi
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>